2021. január 9., szombat

Darwin

 

[...]

ahhoz, hogy képesek legyünk meghallani a választ, a helyes kérdés feltételére is képessé kell lennünk...
az kapja meg a helyes választ, aki képes feltenni a helyes kérdést...
mert, akiben nincs még hely a helyes válasz számára, nem tudja feltenni a helyes kérdést sem.... aki pedig fel tudja tenni a helyes kérdést, annak nyugodtan el lehet mondani a helyes választ, mert abban már eleve helye van annak...

- Rettentően fáj, amikor az un. "oldalak"-hoz tartozó emberek egymás létezéshez való jogát kérdőjelezik meg. egyik ember a másikét. halhatatlan eszmék harcát halandó emberek vívják - fogalmazott helyesen a tisztelt kérdező.
- ...És ettől nem a halandók lesznek halhatatlanná, hanem az eszmék halottakká - válaszoltam a helyes kérdésre.

Darvin
álmomban megint láttam az istent

én
jeeeeeeeeeeeee

Darvin
az igazat megvallva magasabbnak képzeltem el

én
smile hangulatjel
mesélj

Darvin
nem tudom, hogy meghaltam-e. vagy csak úgy meghívtak.
beléptem egy hatalmas

én
János rendszeresen révült...

Darvin
HATALMAS
szobába

én
belül tágasabb

Darvin
ami aranyból volt, és a falakra tintával írtak
szövegeket
latinul
sorokat

én
zsííír

Darvin
egymás alá mondatokat
Omnia mea maecum porto.
stb.

én
leírhatnáád a csopiba
ha van kedw

Darvin
arany volt a fal
meg ezüst
csupa giccs, mintha nem is igazi lett volna

én
aha

Darvin
csupa olyan, amit nem gondoltam illőnek az istenhez
odaléptem hozzá, és azt mondta, hogy hallja, hogy gonddal küzdök a világmindenséggel kapcsolatban
és azt kérdezte, hogy tud-e segíteni
megkérdezte tőlem az isten, hogy "bocs, segíthetek?" grin hangulatjel micsoda egy álom

én
a budaszentlőrinci páloskatedrális volt ilyen... jöttek a törökök, máglyát gyújtottak benne, az arany leolvadt a falakról... elcuccolták... majd felrobbantották az egészet, és még az alapköveit is szétszórták...
és segített?

Darvin
törökök frown hangulatjel (mindig is érdekelt, hogy a törökök olvasták-e az Egri Csillagokat)
hát azt mondtam az istennek, hogy biztos tud, de nem biztos, hogy szabad

én
jól beszéltél
de azt is mondta Jézus, hogy kérjetek, s megadatik... zörgessetek, s megnyittatik... szóval.... ha gondolod, megpróbálhatod... és majd eldönti, hogy lehet-e
és mi lett?
mi lett?

Darvin
azt mondtam neki, hogy az ember változik, és megismernem, megszeretnem lehetetetlen. és hogy bajom, hogy emberként ezért én sem vagyok jobb. és hogy nagyság van az életben, amit nem lehet felülírni, hogy ötletek cikáznak mindenhol, de az időben nem tudnak egymással versenyre kelni egy jobb korért. Senkit sem érdekel, hogy a túlvilágon lehet, hogy egy örökkévalóságra lesz elszigetelve az itteni szeretteitől, senkit sem érdekel, hogy ezt milyen hit mondja, és kinek a száján keresztül. Ha meg valakit mégis, az mindig messze van, ahogy mindig megcsörren a telefon, ha beleülsz egy kád vízbe.

én
de jóóó

Darvin
és hogy nem vagyok benne biztos, hogy jól csinálom ezt az egészet, mert minden kis dolog olyan sokat nőtt az elmúlt korokban
és akkor az isten rámnézett
és azt mondta, hogy "és teszi ma is."

én
smile hangulatjel nyíí

Darvin
a világ második legnagyobb példányszámú könyve tudod mi?

én
csak kevés embert sikerülhet úgy szeretni, mint barátot, családtagot... kitüntetett, kitüntető szeretettel... közvetlennel...
de az egész emberi nemet szeretni lehet közvetett, felebarátinak mondott... isteni szeretettel...
nem tudom... mi?
biblia az első...asszem

Darvin
a fajok eredete
a szent biblia az első

én
ó, akkor besztszellert írtál
:)

Darvin
és tudod
amit az isten mondott nekem
álmomban
"és teszi ma is"
nos.,..
teszi:)
nekem van egy 108 éves példányom a könyvből
ropog a papírja
és magyarították Darwin nevét, miszerint az író
bizonyos Darvin Károly

én
bizony:)
ez vagy Te:)

Darvin
a könyvben

én
hehe

Darvin
a 430.oldalon
a 15. fejezetben
ez a zárés
zárás
"Felemelő elképzelés ez, amely szerint a Teremtő az életet a maga különféle erőivel együtt eredetileg csupán néhány, vagy csak egyetlen formába lehelte bele, és mialatt bolygónk a gravitáció megmásíthatatlan törvényét követve keringett körbe-körbe, ebből az egyszerű kezdetből kiindulva végtelenül sokféle, csodálatos és gyönyörű forma bontakozott ki - és teszi ma is."

én
ismertem:) igen:)
Károly mondta anno, hogy nem azt mondja, hogy nem teremtés van, hanem evolúció, hanem azt mondja, hogy ilyen a teremtés...

Darvin
gondolhattam volna, hogy Te ismered smile hangulatjel

én
smile hangulatjel
tudod miért a fajok eredete a 2. legolvasottabb?
mert a biblia az első....

Darvin
furcsa a Teremtő nevét a fajok eredetében olvasni ám
miért?

én
mert a biblia az első...
átgondolod?
vagy mondjam?
smile hangulatjel

Darvin
mondd

én
ha a biblia a legolvasottabb, abból következik, hogy a fajok eredete lesz a második...
a baj az, hogy ha a fajok eredete lenne a legolvasottabb, abból nem következne, hogy a biblia legyen a második....
ez az anomália a világban...
szerintem érted...

Darvin
igen, értem.

én
az emberek megpróbálták a hitüket, és teszik ma is...
a teremtés része az evolúció
az emberek meg akarják próbálni a hitüket, ahelyett, hogy az egészet akarnák látni
smile hangulatjel
megnyugodhatsz... jót írtál, csak az emberek nem látják a teljes képet
de majd fogják.
amerre a lélek akar, arra fejlődik a test...
és minden használaton kívüli dolog elmarad...
a sólyom látni akart... és láthat...
a teremtés nem befejezett...
minden pillanatban történik.... ma is.

az információ-fizika úgy mondaná:
kezdetben vala az Információ... általa indult a skalár/spin-kommunikáció... az által a transzverzális kommunikáció... az által a longitudinális.
a non wave szféra gerjeszti az elsődleges frekvenciákat, azok az elsődleges mezőket... a legfinomabbaktól a legsűrűbbekig...
ezek lineárisan jelentik az idő illúzióját, vertikálisan a térét... :)))
különböző frekvenciák, és hangok, más-másféleképpen rendezik a teret... a tér eszerint rendezi a sűrűbb alkotóelemeit, részecskéit. a hang hozza létre az "ősképeket", "ősformákat", az ősformák/alakok szerint jönnek létre az anyagi testek...
a sok frekvencián egyaránt létezők a lények, az egy frekvencián létezők a tárgyak...
a sok frekvencián létezők testi evolúciója, vagy retrográd evolúciója a leginkább attól függ, hogy a saját, finomabb frekvenciákon rezgő ún. lelki, szellemi, éteri részeik gondolatai, szándékai micsodák, illetve, eredményesen kommunikálnak-e a legsűrűbb, testi részeivel.
hozzáfűzném még, hogy tyemmendáréjjjj tyimmen työmmmm

ez a Méhdi féle tyemmendáréjjjj tyimmen työmmmm elmélet forgácsolatlan, cizellálatlan változata:)))

Nincsenek megjegyzések: