2021. január 9., szombat

Csevely

 

[...]

2016. JÚNIUS 25. 21:44
XY
- Szia. A youtube-on érdeklődve hallgatom az anyagaidat és meg szeretném kérdezni,hogy mik ezeknek a tanításoknak a forrása,miből táplálkoztál,amiből ezek az anyagog,mondjuk a "támadat van" megszületett ?

2016. JÚNIUS 26. 19:25
Mivel látom nem érted a kérdést felteszem egy kicsit konkrétabban : "érdeklődve" hallgattam az anyagokat a youtube-on,amiket felraktál.Elgondolkodtatott,hogy egy eldrogozott agyú,perifériára került rockzenésznek mitől lesz küldetéstudata,aminek keretében metafizikai közhelyekkel bombázza a "rászorulókat" ? Ugye csak viccelsz és inkább karikírozod a témát,mintsem komolyan veszed ? Igazam van ?

CS 12:55
Tisztelt M.! Elnézést szeretnék kérni öntől,amiért provokatív jellegű üzenetet küldtem önnek a közelmúltban.Ha esetleg nem kapta meg és törlődött,mielőtt elolvasta volna,akkor természetesen tekintse ezt az üzenetet semmisnek.A történet oka annyi,hogy ideges lettem az interneten fellelhető munkái kapcsán és úgy gondoltam,hogy nem mehetek el szó nélkül mellettük.Minden jót. :)

Elfogadtad XY kérését.

Méhdi
- Üdvözlöm.
Először is köszönöm, hogy figyelemmel adózott bármilyen dolgom iránt. Megtisztel.
Másodszor, értem a kérdést, most, hogy megláttam. Eddig nem láttam, mert a facebook olyan, hogy akikkel nem vagyunk ismerősök, és úgy küldenek nekem levelet, azoknak az üzenetét egy külön helyre teszi, és nem kapom meg őket, csak, ha pár havonta eszembe jut, hogy oda is benézzek. Most benéztem, és ebben a negyed órában olvastam először. Ezért elnézést kérek. Esetleg legyen az ismerősöm, és egyből meg fogom kapni, amit ír...
Harmadszor, megértem, hogy idegesíti, amiket írok, mondok. Azért vannak, hogy idegesítsenek; jó esetben egyszerűen kellemes felismerés érzetét keltsék, nehezebb esetben kellemetlen felismerésekét.
A forrásuk a lélek. Az elme tébolyában létezők csak a lélek valóságából meríthetnek világosságot, és életet. Meg fogja tapasztalni.
Negyedszer, biztosíthatom, hogy nem drogoztam szét az agyam. Azok épp a nem perifériára szorult rockzenészek, akik szét drogozták. Nem drogok hatása alapján szerzem a tapasztalásaim, hanem élek, és úgy is, ahogy mások nem élnek... de szívesen elmesélem nekik is, hogy még hogyan élhetnek, ha akarnak.
Nem tudnék hetente többször hajnalokig tartó egyszemélyes koncerteket tartani... órákon át, ha drogoznék. Köszönöm, ha aggódik, a fröccsöt preferálom, mert azt el lehet kortyolgatni, és mégsem tompít. Ha a generációkért aggódik, azt is köszönöm, én is aggódom.
Ötödször, ekkorát nem lehet sem összeollózni, sem összeviccelni... mindemellett magamat valóban nem veszem komolyan... Komolyan veszem azonban a címzetteket. Kb. 25 éve írok dalszövegekben, versekben, könyvekben mindezekről a dolgokról, és még senki sem károsodott, aki mélyebben foglalkozott a témákkal. Ez ennek a sajátossága, hogy akit nem érint, annak nem tud ártani, mert lepörög róla; akit meg érint, annak meg azért nem árt, mert képes a befogadására, és a megértésére.
Hatodszor, ha Önt ezek nem érintik, nincs ezekre szüksége, akkor megköszönöm a törődést, az észrevételt, és a legjobbakat kívánom. Akkor ezek a dolgok másokat érdekelnek, Önt nem, és nyugalommal tovább mehet, az Önt érdeklő, érintő dolgokkal foglalkozni, meghagyva ezeket a dolgokat olyanoknak, akiket ezek érdekelnek, és érintenek.
Hetedszer, gyanítom, ha személyesen ismerne, és látná, hogy honnan jövök, min mentem át, és végig, és milyen módon élek, lépek fel nagyon sokszor az országban sok felé, akkor nem idegesítené így, mindaz, amit közöltem, mondok, írok, énekelek.
Örülnék is, ha ismernénk egymást, és személyes beszélgetéseink lehetnének. Úgy érzem, akkor egy másik Tamást látna maga előtt, mint amilyet az első kettő üzenetében látott.
Nyolcadszor, küldetéstudatom nem tudom, van-e... inkább úgy mondanám, hogy lelkiismeret-furdalásom támadt 19 éves koromban... mert láttam, hogy a lények szenvednek... és azóta nem hagy békén az érzés, hogy valamilyen egyszerű, tőlem telhető legkisebb módon hozzájáruljak a szenvedésük csökkenéséhez.
Ez 19 évesen történt, most 42 leszek.
Ez még a perifériára szorulásom:) előtt volt... akkor épp leszereltem a seregből.
Utána lett 3 nagylemezünk, játszott 10 klipünket a TV, kiadtam egy verseskötetet... és celeb voltam... de láttam, hogy milyen dolgok mennek a nem periférián, és elhánytam magam. Kiléptem, aztán már egyedül, halkan, csendesen jártam az országot, költőként... kiadtam még 3 nagylemezt, most adok ki 4 könyvet idén... és hetente fellépek, van, amikor kétszer egy héten.
2 zenekarom is van, próbálunk, néha fellépünk a zene öröméért, és nem azért, hogy visszakerüljek oda, ahol már jártam, hánytam, és eljöttem. :)
Kilencedszer, bocsánatot kérek, ha bármilyen dolgommal megbántottam. Nem szándékosan, de sajnos megesik a kérdezőkkel való törődés során, hogy egy-egy kedves arra járó, nem kérdező is kap pár mondatot.

Nagy esély van arra, hogy egy személyes beszélgetés jó élmény lenne. Ha megismer, talán nem fogom idegesíteni annyira:).

A legjobbakat kívánom! Tisztelettel...

Méhdi

XY
- Kedves M.!Nagy meglepetés volt a válasz és az is,hogy nem egy mondattal oldotta meg.Igazából nem is Önre lettem ideges,csak magára a témára,amit képvisel.Arra,hogy nem értek belőle semmit és arra,hogy én még semmiféle bizonyítékot nem találtam arra,hogy bármiféle spirituális dolog igaz lenne,amit ne lehetne materialista,hétköznapi módon megmagyarázni.Tehetetlen dühömbe azt láttam jónak,ha valamilyen módon kártékonyan viselkedek ennek a témának a képviselőivel szemben és sajnos pont Ön került a célkeresztbe.Ezt a dolgot azóta is szégyenlem,mert attól függetlenül amit írtam egy jóravaló embernek tartom magát és a művészi képességeit nem vitatom.Valóban költő és valóban zenész,nagyon jó hangja van.Amit spirituális és szellemi szempontból alkot,az az Ön dolga és azoké,akiknek ez ad valamit,akik tudnak valamit kezdeni ezzel.Én nem tudok.:)Arra jöttem rá,hogyha idegesít a téma az az jelenti,hogy érdekel és foglalkoztat és ez nem jó! Ha megnyugtatja,akkor nem Ön az egyetlen,aki dühöngésem áldozata volt.A tradícionalisták,László András követői is kaptak egy adaggal.De most már minden jó és a dolgok elsimultak,megnyugodtam,mert rájöttem,ha boldog materialistaként szeretném tovább folytatni a létezést,akkor fel kell hagynom a metafizikai igazságok hirdetői ellen az érdeklődést.Szóval tényleg sajnálom a sértéseket,amiket írtam.A lényeg az,hogy nem ön idegesít vagy idegesített,hanem maga a "Téma". További jó alkotást kívánok.(Meg kell jegyeznem,hogy a "nappá gyúlás"-t amikor meghallottam a falra tudtam volna mászni idegességemben.

Méhdi
- Minden rendben. Nagyon kedves. Megértem.
A "nappá gyúlás" alkimista kifejezés volt, abban az időben, amikor még az volt a tudomány legmagasabb foka.
Tudomány volt.
Köszönöm a törődést.
Örömmel veszem majd, ha egyszer összefutunk.
Addig is a legjobbakat kívánom!
Csevegés vége

Nincsenek megjegyzések: