2021. január 17., vasárnap

Közvetlenül


  • XY
    Bohóckodsz? 😉
    Egy személyes megjegyzés: Mielőtt megtaláltam Istent, én voltam a szomorú bohóc mintapéldánya... Tudod, aki kifelé nevettet, befelé viszont sír...
    2
    • Tetszik
    • Válasz


    YY
    Én megismertem Istent, vagy azt hittem, ismerem...és a szivem helyén csak egy tátongó lyuk van. 
    • 😞







    ----------------------------

    Aki a lelket ismeri meg, boldog és emel. Aki azonban csak az elme tébolyát ismeri meg, az érdek fuldoklója marad és mélybe rántja a megmentőit is. Aki Istent ismeri meg, az egésszé teljesül és akként jár a tökéletlenség világaiban is. Megismeri a valóságot, így annak tükrében érzékel. Boldog attól, ami lehetséges, de boldogtalan attól, amiben ahhoz képest vagyunk. Együttérez és gyógyítja a világot. Aki azonban csak a vallást ismeri meg, az beteggé lesz és betegíti a világot. Aki Istent ismeri meg annak a szíve eltelik Élettel, Világossággal, szeretettel, szomorú boldogsággal, együttérzéssel és gondoskodik. Aki csak a vallást ismeri meg, annak a szíve helyén lyuk lesz, és nem marad semmi, amiből gondoskodhatna. 
    Ezért vigyázzatok a vallással, ellenben teljesüljetek közvetlenül Istennel. 


    -----------------
    Ez nem vallásos blog... ez vállalásos... ez valóságos. 

Nincsenek megjegyzések: