2021. január 9., szombat

Sci-fi almafa

 

[...]

YX
- Nem alszom... Nem tudom. Valamiféle kegyelmi és... kegyetlenségi állapotot érzek........ Valami van és valami jön.
Nehéz.
Kedves és jólesik, hogy törődik velem. De én teljesen degenerált életre vagyok hivatott, mely olyan, mint bulgakov Mester és Margaritája, bár merem remélni, hogy nem annyira Sátáni, de soha nem lehet tudni, hogy mi miért történik............

én
- Atya, Anya, Fiú, és Szentlélek így Egy Isten... hálás vagyok az életünkért. Köszönünk Neked mindent. Kérlek, bocsásd meg a bűneinket, szabadíts meg a gonosztól, szeress minket, vigyázz ránk! Fogadd el elhasznált erőinket, és adj helyettük újat, tisztát a magadéból! Tölts el minket jósággal, szeretettel, szerelemmel, igazsággal, egészséggel, világossággal, élettel, bölcsességgel, örömmel, bőséggel... és végy is körül minket mindezekkel a jókkal! Köszönjük szépen! Úgy van. Úgy van. Így van.

Bocsáss meg, Jó Isten-Istennő, hogy gyenge vagyok! Kérem bocsánatodat; én is megbocsájtok magamnak és mindeneknek. Magamat, ha gyenge is vagyok, a szeretet, a világosság, az élet, a bölcsesség családjához, az Egy családjához tartoztatom. Segíts nekem meggyógyulni, és a világot gyógyítani! Köszönöm szépen! Úgy van. Úgy van. Így van.

én így alszom el
általában..
talán segít Önnek is...
jó éjszakát

YX
- Olyan szép ez a két ima.

én
- funkcionális:) ha szépet akarnék, verses lenne...
de örülök
ha tetszenek.

YX
- Magunknak megbocsátani tudni. Ez fontos. És nehéz. Nekem nehéz. Kár, hogy nincs benne az eredeti miatyánkban. Vajon miért?
Aki, akik eltorzították az imákat. Az ő bűnük nagyon nagy. Szánom őket.
számomra ez a miatyánk... tovább értelmezett , saját használatra fejlesztett változata... benne van, ami abból kell... és még más is...
Az üdvözlégyben.... Könyörögj érettünk, bűnösökért....... Én úgy mondom: gyermekeidért...

én
- az elsőt legtöbbször akkor mondom, amikor kihúzom a dugót a kádban:)))))

YX
- Mennyire más, ugye?
A Miatyánkban meg úgy mondom: ne hagyj minket a kísértésben. Ez is más......mondjuk ez az én rosszhiszeműségemből fakad...

én
- az eredendő bűn rosszul hangzik... úgy értendő, hogy gyengeség... inkább... és van még egy, hogy az eredeti mese szerint az embert nem az Egy teremtette, hanem olyan archon, aki teremtett teremtő:)... így, az ember nem tökéletes, mert sokadik abban a sorban, amiben teremtettek teremtettek
de az emberben a "szikra" ugyanaz az isteni szikra, ami az angyalokban... és a legelsőkben... és Istenben... és az Egyben...

YX
- Meg fogom tanulni mindkettőt. Szeretetesek. Naposak.
Igen. Erős a gyanúm, hogy félre lett víve valami...

én
- szeretjük a teremtett teremtőket is, az archonokat is, az angyalokat is... és minden lényt... szeretünk... minden istenséget szeretünk... de az abszolútum Egy Világosság, Élet, bölcsesség, szeretet családjába tartozunk, és legeslegelébb az Egyet szeretjük:)...

YX
- Csak, tudja... nekem kicsit kib..szásnak tűnik ez így. Teremtett teremtése+isteni szikra=...... egy zár és egy bele nem illő kulcs...

én
- Ami az Egyhez tartozik bennünk, "jó helyen" lesz mindig...

YX
- Igen.
Csak.... tudja... túl sok bohóc-elem került belénk. És ezek maguk a fátyol, ami elválaszt az Egy-ségünktől...
És nem véletlenül lett odatéve.
(egyébként pozitív vagyok ma, de tényleg... :) )

én
- a fátylak sem véletlenek...
ez a teremtés sajátossága is
magától is, és készakarva is lehet... kiderült, hogy a magától lett volna a tökéletes...
és a készakarva tovább variálás hozta a fátylakat
de bármikor vissza engedhető minden a "magától-hoz"
a teremtmények válthatják meg a teremtőiket
megbocsájtással, szeretettel... bölcsességgel...
és nem a teremtőkben rendet téve, hanem magukban...
felemelkedve, és megeső szívvel a világért, s a teremtőkért visszasüllyedve....
és azokat magunkban magunkkal emelve.
haza

YX
- Végső soron úgyis az van, ami van. Csak néha elmereng az ember.... hogy mi végre is van az az alma..... És hogy került oda? És miért? És ki volt az? :-)
haza...

én
- az eredeti almás történet úgy szólt, hogy az embert nem az Egy teremtette, hanem már egy teremtett archon... és az embert az archon betette egy "kertbe", amit őrzőkkel őriztetett... és az Egy elküldte a kígyót, hogy kimentse az embert a fogságból... és a kígyó elmondta, hogyan menekülhet ki az ember a "kertből"...
Ez több ezer évvel korábbi verzió, mint a Bibliában leírt változat.

YX
- Igen. Csak nem e szerint élünk.

én
- szájenszfiksönné lefordítva: eleve el vagyunk b..szva... de van bennünk valami, ami jobb lett a készítőinknél is... hehe emiatt az elmébe zártak minket... és a tudatlanságba... Az ironikus ebben az, hogy mi vagyunk a megváltásuk kulcsai... és pont minket szedálnak...
vigyázni kell az adatokkal; az elme tébolyát növelhetik.

YX
- ilyen példátlan gonoszságok közt kell lavírozni. Javulni. Épülni. Szépülni.

YX
- Nehéz.
Kihívás. :D

én
- ami a lényeg, én azt írom le mindenhol
kihagyva a részleteket
mert a részletek csak tovább növelhetik a káoszt a fejekben
tudom ezeket a dolgokat... de kihagyom a meséimből...
és
csak a lényeget mondom el
mert a célom nem az, hogy még nagyobb tébolyba süllyedjen az ember
hanem az, hogy az elméből a lélekbe teljesedhessen
ehhez pedig elegendő épp annyit elmondanom, amennyi a könyvekben van...
lesz
saját szavakkal... vigyázva, hogy egyszerűsítés legyen.

YX
- Ez a legfontosabb: "eleve el vagyunk b..szva... de van bennünk valami, ami jobb lett a készítőinknél is... hehe emiatt az elmébe zártak minket... és a tudatlanságba... Az ironikus ebben az, hogy mi vagyunk a megváltásuk kulcsai... és pont minket szedálnak..."
Nem is tudom, van-e ennél fontosabb.
Nem tudom.

én
- a csoki
:)))
a sajt
a bor
a csók
:)
viccelek.

YX
- Tegye ki...

én
- nem... az élők eleve ezek... de, asszem, hogy a létezők szempontjából nincs fontosabb...
mint az, hogy a "kőóriások" :) az ördögök, az emberek... és minden lény megváltásának kulcsa vagyunk

YX
- Erőt adó.

én
- és az, hogy bár egy sci-fiben ez úgy nézne ki, hogy a kis embert végül meghívják az intergalaktikus tanács elé... meghajolni... de legutoljára a tanács hajol majd meg előtte...
millió évekkel előrébb járó lények is...
mert az ember fedezi fel, és tart majd az eredet szikrához... és ő lesz hű hozzá,
és ő fogja emlékeztetni a tanácsot... hogy mit mulasztanak.
...
az ember fog megállni az Egy előtt...
és az ember fogja emlékeztetni a lényeket arra, hogy az időtelenben nem számítanak a millió évek,
csak a hűség, és a lélek... csak az, hogy az angyalokban is ugyanaz az eredet-szikra... ami az ördögökben... emberekben...
és kegyesnek kell lenni.
és gyógyítani kell a külső világokat...

YX
- Az Ember? Mindenki együtt?

én
- a nagybetűvel Ember

YX
- Meg kell várni, míg együtt mehetünk?

én
- Az időben nem mehetünk együtt... az időtelenben pedig nem kell várni.
Warning! ez sci-fi!
Ön se bonyolódjon bele nagyon... az adatokba, meg a verziókba... Méhdi írásaiban találja az egyszerűsített változatot.
Méhdi megpróbálta elmesélni a lényeget, részletekbe veszéstől mentve az olvasót;
remélem, sikerült neki.

Nincsenek megjegyzések: