2021. január 9., szombat

Tényleges

 

[...]

XY
- A f..szfejek és a jófejek ugyanazok. csak mi nem ébredünk rá a jobbik oldalukra. ez vajon azért van, mert ők vagy mi nem vagyunk elég jók hozzá? ez olyan, mintha az egész életemet alávetném valaminek, amiről senki nem tud, de szeretnék vele szolgálni. viszont a napi életemben ez a szolgálat a másképp szolgálatot felülírja. elvesznek mellőlem az emberek. akkor, amikor kiderül, h mindez azért volt, mert egy másik fontos szolgálatot választottam, csak akkortól vagyok jófej, h ez kiderült és másnak haszna származott belőle, vagy esetleg előtte is az voltam? vagy mindig is faszfej voltam és maradok? nem vagyunk pozícióban ehhez...

én
- Inkább legyünk őszinték, ha gyengék is vagyunk... mert arra lehet építeni :)
ami a tényleges köré épül, az már csak más rossz ízlése miatt veszíthet a vakolatból :)

Nincsenek megjegyzések: