2021. január 9., szombat

Előadó

 

[...]

XY
- Ezek a srácok remek üzleti érzékkel (is) megaldott emberek. Amúgy még szerintem a közönség ízlése is döntő. Évekig foglalkoztam propagandával és egy dologgal mindig újra es újra talalkoztam. Ez pedig: az üzenet mondanivalojanak egyszerűsége döntően befolyásolja, hogy mekkora tömegek képesek magukévá tenni. Vagyis ebben az esetben: minél egyszerűbb az adott zeneszám üzenete, annál többen tudják magukévá tenni. Szerintem nem szabad elítélni azokat, akik így alkotnak, a Halott Pénzt sem. Remekül raereztek ugyanis a fiatalsagot nagyrészt foglalkoztató témák érintésére a dalaikban, úgy mint buli, lazítás, szerelem. Ezeket tökéletesen keverik alkotás közben. Ha melyebb témákat érintenének pillanatok alatt kiurulne a Budapest Park. Bocs a hosszú hsz-ert!

Méhdi
- Nagyon kedves, hogy ilyen jó szándékkal beszél. Magam is ilyen módon mondom a következőket. Kívánom, hogy egy kellő ideig ürüljenek ki ezek a parkok, és csak valóságot, és értéket, és mélységet, és magasságot, és nevelő, emelő, művelő zenét, mondanivalót játsszanak az előadók. Akkor az emberek kénytelenek lennének rájuk megtölteni ezeket a parkokat. Akkor az emberek töltekeznének, teljesednének, emelkednének, művelődnének még szórakozva is. Akkor nem leépülnének, akkor sem, ha meginnák a borukat, és elszívnák a pipájukat.
Szórakozni is kell, de a világot emelni ildomos, nem romba dönteni.
Ezt úgy mondom, hogy metál rajongó is vagyok. Megiszom a magam borát, és elcsókoltam a magam csókjait. A mélység alatti mélységben is megleltem a magasság feletti magasságot... a magasság feletti benső mélységet.
A munkásságban, a művelő, emelő, erényre vezető, világossággal, élettel járó, szerelmetességgel élő vonalnak kell többnek lennie, mint a világot eladónak.
Minden előadó, aki ezt a kényes egyensúlyt nem állítja be az alkotói munkássága során, bűnös a világ tönkretételében.

Nincsenek megjegyzések: