2021. január 9., szombat

Tudni a legrosszabbat...

 

[…]

XY

érdekes én akkor kezdtem el közeledni az egységesség felé újra, amikor beláttam hogy amit belátok az úgy van gyűlölet nélkül, miközben adtam esélyt nem is kicsit, nem is keveset szenvedtem azért az esélyadásért, hogy azt mondjam nincs manipulálva a világ és nincs ilyen és tévedtem mindenben de az derült ki, hogy miben tévedtem és miben nem. Ami jó lecke volt, mert láthattam egy csomó mindent amit amúgy nem, így rájöttem hogy a világot nem lehet manipulálni csak az embereket, és elkezdtem átlátni az összezavarodottságukat és az arroganciát amiben szenvednek, nem kellett hozzá felelős csak a valóság, hogy vannak akik ezért felelősek. Ennyi ez, de ez legyen az ő dolguk meg a Ti dolgotok akik ez után mennek nekem elég volt ebből a játékból köszi. Azért vagytok arrogánsak, mert ez kell hozzá hogy meggyőzzétek magatokat hogy amiben éltek az igaz. Nem kezdek mert a propaganda olyan erős, hogy egyszerűen Te sem hinnéd el hogy szeretetből beszélek, nem a szivárványos álszeretetről beszélek hanem a valódiról. Annyi csak hogy Jézusnak Napvallása van, ezért olyan szellemiséget képvisel ami felbassza azokat az embereket, akik beleszorultak az érdekvilágba és ezért kinyírják. Akik kinyírják nem tudnak szembenézni a bűntudattal és elkezdenek házat építeni erre, abból a népből is kikerülnek igazak de kiválnak abból a szellemiségből. Akiknek bűntudatuk van elkezdenek erre építkezni erre házat építeni kívülállónak és alsóbbrendűnek tekintenek mindenkit aki nem erre építkezik összetartanak és mivel a bűntudat nem engedi a valósághoz őket és ők erre építkeznek generációk óta ezért az intelligencia marad az egyetlen mentsváruk és elkezdenek erre házat építeni a bűntudatra és az intelligenciára és megpróbálnak mindenkit magukhoz hasonlatóssá tenni de a bennük lévő űrt ez sem tölti be amikor sikerül már teljesen átformálni a világot és mindenki velük viseli a bűntudatot és sikerül elfeledtetni átírni úgy hogy jó legyen a szájíznek kint már nem érzik az űrt sem. Közben ezelőtt hajbókol milliárd és milliárd mert csak ezt ismeri és próbál felérni ahhoz ami lejjebb van a valóságnál. Mert ha szembe kéne nézni vele beleőrülne, de nem akar lesüllyedni.... Az egyén felnő és a saját tudatával képes kapcsolódni szellemekhez, akár világszellemekhez, sőt egyeseknél még az is előfordul hogy a világszellemhez. Az elmélet jó szerintem, és szerintem is igazad van a jó és a rossz témakörében, ami a jó hír ebben hogy a világot nem lehet manipulálni aki szeretne bármilyen úton hazaér. Aki nem az hazudik csal és addig teszi ezt míg bele nem döglik, de meggyőződve én sem vagyok az igazságról. Nem abban vagyok biztos hogy tudom mindenről az igazat, hanem magamban vagyok biztos így a tévedéseimben is, én ezt így látom, egész életemben így láttam gyerekként is, csak akkor át nem láttam mi honnan jön, majd ha történik valami ami egyértelműen megmutatja hogy nincs igazam akkor leborulok előtted is meg a tévedésem előtt is, ha történik valami ami egyértelműen megmutatja hogy igazam van akkor keresni fogom a jeleket meg a lehetőséget hogy elkezdjek együtt építkezni a valóságban másokkal, addig építkezek egyedül abban ami szerintem az. Csak az igazság szabadít fel. Az pedig az ha az ember képbe kerül és így is képes szeretetben lenni anélkül hogy ítélkezne. Mindezt tudva vagy nem tudva ugyanúgy bújtatnék embereket a náci németországban. Embernek lenni felelősség és magyarnak lenni még inkább nem azért mert többek vagyunk másoknál, hanem mert azok vagyunk akik vagyunk, és erről nem a melldöngetés a szimpatikus hanem csend és a cselekedet és ez azt jelenti hogy az emberek mellé áll az ember a szörnyetegek ellenében akárhogy keverik a kártyákat és akármi a látszat, ezért csak a legvégső esetben amikor egyértelmű hogy ez a helyzet. Ölelés!

én

Tudni a legrosszabbat; akarni a legjobbat. Önmagunkká lenni, és Istenhez hasonlatosnak maradni.

„Az őskori kinyilatkoztatás végtelenül egyszerű: az ember eredete isteni, és az emberi sors egyetlen feladata, hogy Istenhez való hasonlóságát megőrizze. Az emberi életnek más feladata nincs." Hamvas Béla

Nincsenek megjegyzések: